Subaru outback tt

Turbūt mano mėgstamiausias "daily sleeperis". King aukštinančios spyruoklės su kayaba amortizatoriais transformuoja važiavimą ir outbakas nebeplaukioja - rieda kaip įkaltas ir posūkiuose sukibimo nepritrūksta. Važiavimą palinksmina iš "b4 liberty" (europoje legacy) sukrautas variklis, kuris gamykliškai turi 190kw. Modifikacijos išsprendė su karščiu susijusias bėdas (automobilį eksploatavau Australijoje). Stabdžiai - 4 stumokliuku suportai nuo wrx su DBA kaladėlėmis ir stabdžių diskais, puikiai telpantys po gamykliniais r16.

Variklio periferija buvo atnaujinta su hibridine pirmine turbina, išoriniu "waste gate", "black box of death" atšviežinimu ir pamodifikavimu, bei didžiausiu intercooler'iu kuris tilpo vietoje gamyklinio. Sumažinti karščiui po kapotu ir pagreitinti užpūtimą, turbinos buvo apvilktos kevlarinėmis "antklodėlėmis". Taip pat į gamyklinį kuro baką įleistas bosch 044 kuro siurblys. Bendras turbinų slėgis pakeltas nuo gamyklinės 0.9 iki 1.5 atmosferos. Variklis veikia nepriekaištingai visu darbiniu diapazonu.