Suzuki dr650rs kick

Taip pat mano asmeninis projektas kuriam buvo skirta daug laiko. Tai buvo tuometinis "magnus opus". Variklio tūris didintas nuo 650cc į 704, pakeitus gamyklinį 95.5 stumoklį į 99.5. Pakeista gamyklinė gilzė, pagaminta vienetinė galvos tarpinė iš varinio žiedo - degimo kameros sandarinimui ir aliuminio - perimetro sandarinimui. Viršų karūnuoja ekstremaliai išportinta galva. Periferija: modifikuota filtradežė, pralaidus išmetimas, modifikuotas karbiuratorius su 185 pagrindiniu žikleriu vietoje 135 standartinio.

Perdaryta tepimo sistema - hibridinis našus tepalo siurblys, pašalinti aštrūs kampai visuose tepimo kanaluose, panaudotas turboworks tepalo aušintuvas (motociklo variklis aušinamas tik tepalu ir oru). Motociklas puikiai važiuoja visomis sąlygomis net su originaliomis žvaigždėmis nepaaukojus žemų apsukų greitkelyje, o į kalnus užkyla laisvomis.